Élesítés dátuma: 2021. 02. 04.
Kommunikációs szakmai elismerésben részesült a Mellrák elleni küzdelmünk!
Nagy büszkeséggel jelentjük be, hogy a 2020-as Doing Good Társadalmi felelősségvállalási díjon Special Mention különdíjat nyertünk el a 2019-es mellrák ellenes küzdelemhez kapcsolódó integrált kampányunkkal.
A Kreatív magazin kiadója, a PPH Média kiemelte, hogy napjainkban fogyasztói és munkavállalói szempontból is egyre meghatározóbbá válik a vállalkozások társadalmi szerepvállalása. A Doing Good CSR Award életrehívásával céljuk, hogy bemutassák itthonról a legjobb vállalati társadalmi felelősségvállalási projekteket.
Az Integrált CSR Projekt kategóriában a döntősök közé került még a Coca-Cola Magyarország, a K&H Bank és Biztosító és a Dreher Sörgyárak is, közülük emeltek ki minket a különdíjjal.
Vállalatunk sok éve dolgozik elkötelezetten azért, hogy minél kevesebb nő veszítse életét mellrák következtében. 2017-ben indítottuk el egészségügyi dolgozók számára a Mellünk Egészségéért Program előadássorozatot, melynek keretein belül a 2019-es évben három helyszínen megrendezett képzéseken több, mint 400-an vettek részt, akik az ott szerzett tudást lányok és nők százainak adják át. A továbbképzéshez kapcsolódóan 85 mulázs babát adtunk át 19 megye vezető védőnőjének, ezzel is hozzájárulva a megfelelő emlő önvizsgálat bemutatásához. Emellett az Emlőrák Gyógyításáért Alapítvánnyal közösen készítettünk egy emlő önvizsgálatról szóló edukációs kisfilmet, amelyet eddig több, mint 228 ezren néztek meg az AVON YouTube csatornáján. 2019-ben kampányunk része volt a Mellrák Elleni Küzdelem Hősei pályázat is, melynek keretein belül 1 millió forintos támogatással járultunk hozzá olyan kezdeményezésekhez, amelyek segítik a mellrákban érintettek mindennapi életét.
Ha szeretnél többet megtudni a mellrák ellenes küzdelmünkről, kattints ide: https://avononline.avon.hu/AVON-a-nokert