Az AVON Shop felületén megvásárolt termékeket az AVON szállítja ki részedre.
A rendelésed rögzítésekor megjelölhetsz egy Tanácsadót (a Tanácsadó választás nem kötelező):
- A megrendelési folyamat után választhatsz, hogy szeretnél-e egy Tanácsadót megjelölni, akihez akár személyesen is fordulhatsz a későbbiekben.
- Amennyiben már ismersz AVON Tanácsadót, akkor proaktívan Te is kiválaszthatod a Tanácsadódat.
- Ha már korábban vásároltál nálunk és van már Tanácsadód, akkor a rendszer automatikusan összekapcsol vele.
- Bármikor lecserélheted vagy törölheted az összekapcsolást.
Vevőként számodra nem jár hátránnyal egyik rendelési mód sem (a Tanácsadóhoz kapcsolt, vagy az anélküli rendelés). Amennyiben azonban Tanácsadóhoz kapcsolod rendelésed, a megjelölt Tanácsadó számára az speciális előnyöket jelent.
Több szállítási mód közül választhatsz, amelyik a számodra a legkényelmesebb. Minden esetben a terméket 2-3 munkanap alatt kiszállítjuk:
Az utánvéttel történő fizetésnek nincs további költségvonzata!
Nincs minimális rendelési érték, bármilyen értékben rendelhetsz és mi kiszállítjuk Neked. Nincs kismegrendelési díj.
14 napon belül lehetőséged van visszaküldeni a megrendelt terméket (14 napos elállási jog) az AVON-nak.
Ebben az esetben a felbontatlan árut, az elállási nyilatkozattal együtt egy lezárt dobozban kérjük küldd vissza a részünkre, erre a címre:
AVON Cosmetics Hungary Kft. Prologis Harbour Park DC 9-es épület 1225 Budapest, Campona utca 1.
A termék visszaküldésének összege Téged terhel!
Abban az esetben, ha már felbontottad a terméket, nem vagy jogosult az elállási jog keretében visszaküldeni, erről bővebb információt az ÁSZF 17. pontjában találsz (https://avononline.avon.hu/weboldal-felhasznalasi-feltetelek)
A vásárlás ellenértékét bankkártyás fizetés esetén az AVON visszautalja neked, amiről email értesítést is kapsz. Amennyiben utánvételes megrendelésed volt, akkor kérjük, hogy az elállási nyilatkozaton add meg számlaszámod, ahová vissza tudjuk utalni az összeget.
Hol tudom megnézni a rendeléseimet?
Ha regisztrált Vásárló vagy, akkor a saját AVON fiókodba belépve a megrendeléseim menü pont alatt látod őket. Ha regisztráció nélkül vásárolsz, akkor a visszaigazoló e-mail alapján tudod megnézni a rendelésedet.
Hány nap alatt érkezik meg a megrendelésem?
A megrendelt termékeket 2-3 munkanap alatt a kiválasztott átvételi helyre tudjuk szállítani. Minden hónap első napján leadott rendelések esetében előfordulhat, hogy kiszállítás 3-5 munkanapot vesz igénybe.
Mit kell tennem, ha nem kapok visszaigazoló e-mailt a rendelésemről?
A rendelés leadása után közvetlenül e-mailben megküldjük a visszaigazolást. Amennyiben nem érkezik meg, javasoljuk, hogy nézd meg a “Spam” mappát, illetve kérjük azt is ellenőrizd, helyesen adtad-e meg e-mail címed regisztrációkor.
Amennyiben így sem találod meg a visszaigazoló e-mailt, jelezd nekünk a +36 28511-111-es ügyfélszolgálati telefonszámon vagy az AVON weboldalán található “Kapcsolat” menüponton keresztül, e-mailben.
Mit tegyek, ha más terméket kaptam meg, mint amit megrendeltem?
Kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal a +36 28511-111-es telefonszámon vagy az AVON weboldalán található “Kapcsolat” menüponton keresztül e-mailben.
Mennyi időn belül küldhetem vissza a terméket?
14 napon belül indoklás nélküli elállási jog illet meg a bontatlan, sértetlen csomagolású termékekkel kapcsolatban.
Tudok-e külföldre rendelni?
Nem, kizárólag Magyarország területi határán belül szállítunk ki rendeléseket.
Hogyan értesülthetek a legfrissebb akcióról, újdonságokról?
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Az online árak megegyeznek az AVON katalógusban található árakkal?
Az AVON Shopban szereplő termékek ára eltérő lehet az AVON Katalógusban található árakhoz képest.
Mit jelentenek a véleményeknél látható szövegek?
Annak érdekében, hogy a vonatkozó jogszabályi előírásoknak megfeleljünk, a weboldalon megjelenő értékeléseket az alábbiak szerint különböztetjük meg:
Ellenőrzött vásárló: olyan felhasználó véleménye aki az AVON Shop-on keresztül vette meg a véleményezett terméket.
Megbízható véleményező: olyan felhasználó, aki email-ben visszaigazolta, hogy személyesen kipróbálta a véleményezett terméket.
Jelölés nélküli vásárló: olyan felhasználó, aki nem igazolta vissza email-ben, hogy személyesen kipróbálta a véleményezett terméket.
Amennyiben kérdésed van, vagy további információra van szükséged, akkor keresd Ügyfélszolgálatunkat:
Telefonszám: +36 28 511-111 vagy +36 30-745-0-745
Vagy írj nekünk!
Munkatársaink elérhetősége: munkanapokon 7:30-20:00 között
Ha a személyes adataid kezelésével kapcsolatban bármilyen kérdésed, észrevételed vagy kérésed lenne, kérjük, fordulj hozzánk email-ben az adatvedelem.hungary@avon.com címen vagy levélben az Avon Cosmetics Hungary Kft. 2100 Gödöllő, Haraszti út 3. címen. Egyéb kérdés esetén írj az ugyfel.szolgalat@avon.com email címre.
Az AVON Shop felületén megvásárolt termékeket az AVON szállítja ki részedre.
A rendelésed rögzítésekor megjelölhetsz egy Tanácsadót (a Tanácsadó választás nem kötelező):
- A megrendelési folyamat után választhatsz, hogy szeretnél-e egy Tanácsadót megjelölni, akihez akár személyesen is fordulhatsz a későbbiekben.
- Amennyiben már ismersz AVON Tanácsadót, akkor proaktívan Te is kiválaszthatod a Tanácsadódat.
- Ha már korábban vásároltál nálunk és van már Tanácsadód, akkor a rendszer automatikusan összekapcsol vele.
- Bármikor lecserélheted vagy törölheted az összekapcsolást.
Vevőként számodra nem jár hátránnyal egyik rendelési mód sem (a Tanácsadóhoz kapcsolt, vagy az anélküli rendelés). Amennyiben azonban Tanácsadóhoz kapcsolod rendelésed, a megjelölt Tanácsadó számára az speciális előnyöket jelent.
Több szállítási mód közül választhatsz, amelyik a számodra a legkényelmesebb. Minden esetben a terméket 2-3 munkanap alatt kiszállítjuk. A részletekért kattints IDE.
Az utánvéttel történő fizetésnek nincs további költségvonzata!
Nincs minimális rendelési érték, bármilyen értékben rendelhetsz és mi kiszállítjuk Neked. Nincs kismegrendelési díj.
14 napon belül lehetőséged van visszaküldeni a megrendelt terméket (14 napos elállási jog) az AVON-nak.
Ebben az esetben a felbontatlan árut, az elállási nyilatkozattal együtt egy lezárt dobozban kérjük küldd vissza a részünkre, erre a címre:
AVON Cosmetics Hungary Kft. Prologis Harbour Park DC 9-es épület 1225 Budapest, Campona utca 1.
A termék visszaküldésének összege Téged terhel!
Abban az esetben, ha már felbontottad a terméket, nem vagy jogosult az elállási jog keretében visszaküldeni, erről bővebb információt az ÁSZF 17. pontjában találsz (https://avononline.avon.hu/weboldal-felhasznalasi-feltetelek)
A vásárlás ellenértékét bankkártyás fizetés esetén az AVON visszautalja neked, amiről email értesítést is kapsz. Amennyiben utánvételes megrendelésed volt, akkor kérjük, hogy az elállási nyilatkozaton add meg számlaszámod, ahová vissza tudjuk utalni az összeget.
Hol tudom megnézni a rendeléseimet?
Ha regisztrált Vásárló vagy, akkor a saját AVON fiókodba belépve a megrendeléseim menü pont alatt látod őket. Ha regisztráció nélkül vásárolsz, akkor a visszaigazoló e-mail alapján tudod megnézni a rendelésedet.
Hány nap alatt érkezik meg a megrendelésem?
A megrendelt termékeket 2-3 munkanap alatt a kiválasztott átvételi helyre tudjuk szállítani. Minden hónap első napján leadott rendelések esetében előfordulhat, hogy kiszállítás 3-5 munkanapot vesz igénybe.
Mit kell tennem, ha nem kapok visszaigazoló e-mailt a rendelésemről?
A rendelés leadása után közvetlenül e-mailben megküldjük a visszaigazolást. Amennyiben nem érkezik meg, javasoljuk, hogy nézd meg a “Spam” mappát, illetve kérjük azt is ellenőrizd, helyesen adtad-e meg e-mail címed regisztrációkor.
Amennyiben így sem találod meg a visszaigazoló e-mailt, jelezd nekünk a +36 28511-111-es ügyfélszolgálati telefonszámon vagy az AVON weboldalán található “Kapcsolat” menüponton keresztül, e-mailben.
Mit tegyek, ha más terméket kaptam meg, mint amit megrendeltem?
Kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal a +36 28511-111-es telefonszámon vagy az AVON weboldalán található “Kapcsolat” menüponton keresztül e-mailben.
Mennyi időn belül küldhetem vissza a terméket?
14 napon belül indoklás nélküli elállási jog illet meg a bontatlan, sértetlen csomagolású termékekkel kapcsolatban.
Tudok-e külföldre rendelni?
Nem, kizárólag Magyarország területi határán belül szállítunk ki rendeléseket.
Hogyan értesülthetek a legfrissebb akcióról, újdonságokról?
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Az online árak megegyeznek az AVON katalógusban található árakkal?
Az AVON Shopban szereplő termékek ára eltérő lehet az AVON Katalógusban található árakhoz képest.
Mit jelentenek a véleményeknél látható szövegek?
Annak érdekében, hogy a vonatkozó jogszabályi előírásoknak megfeleljünk a weboldalon megjelenő értékeléseket az alábbiak szerint különböztetjük meg:
Ellenőrzött vásárló: olyan felhasználó véleménye aki az AVON Shop-on keresztül vette meg a véleményezett terméket.
Megbízható véleményező: olyan felhasználó, aki email-ben visszaigazolta, hogy személyesen kipróbálta a véleményezett terméket.
Jelölés nélküli vásárló: olyan felhasználó, aki nem igazolta vissza email-ben, hogy személyesen kipróbálta a véleményezett terméket.
Amennyiben kérdésed van, vagy további információra van szükséged, akkor keresd Ügyfélszolgálatunkat:
Telefonszám: +36 28 511-111 vagy +36 30-745-0-745
Vagy írj nekünk!
Munkatársaink elérhetősége: munkanapokon 7:30-20:00 között
Ha a személyes adataid kezelésével kapcsolatban bármilyen kérdésed, észrevételed vagy kérésed lenne, kérjük, fordulj hozzánk email-ben az adatvedelem.hungary@avon.com címen vagy levélben az Avon Cosmetics Hungary Kft. 2100 Gödöllő, Haraszti út 3. címen. Egyéb kérdés esetén írj az ugyfel.szolgalat@avon.com email címre.