Sütik: Honlapunkon sütiket alkalmazunk. Olvass tovább a sütikről itt. Bezár
Bezár
You have changed campaigns but your basket has not changed.
You have changed campaigns hence your basket has updated accordingly.

 

Cégünkről

Az AVON története

Az AVON története 1886-ban kezdődött, amikor az alapító David H. McConell New Yorkban California Perfume néven létrehozta vállalkozását. Az akkor 28 éves McConell erdetileg utazó könyvkereskedő volt és illatminták ajándékozásával próbálta népszerűsíteni könyveit. Rövid időn belül kiderült, hogy a parfümök sikeresebbek, mint a könyvek ezért kezdett kozmetikumok értékesítésével foglalkozni. A vállalkozás növekedésével Tanácsadónőket alkalmazott, ők szállították házhoz a megrendelt termékeket és szükség esetén hasznos tanácsokkal látták el a vásárlókat. 1939-ben a cég felvette az AVON Products Incorporated nevet, Shakespeare szülő városa Stratford Upon Avon után.

Ma a világon több millió Tanácsadónő értékesíti az AVON termékeit. A cég magyarországi leányvállalata, az AVON Cosmetics Hungary 1990-ben, a demokratikus átalakulásokat követően az elsők között érkezett az országba. Töretlen sikerét elsősorban a több ezer magyar AVON Tanácsadónőnek köszönheti.

A vállalat történetének főbb állomásai:

1886

David H. McConnell
megalapítja a California Perfume Company-t, az AVON ősét.
Az első Tanácsadónő: Mrs P.F.E. Albee. Az első termék: Little Dot Parfümsorozat

 

1986

100 éves az AVON.

1896

Első katalógus kiadása
amely csak szöveget tartalmazott.

 

1987

Első spanyol nyelvű
AVON TV reklám sugárzása (októberben).

1897

Első laboratórium
megnyitása Suffern-ben.

 

1989

Az AVON a világon az elsők között
jelenti be és kötelezi magát arra, hogy termékeit nem teszteli állatokon.

1905

Első nyomtatott hirdetés
megjelenése a Good Hosekeeping című magazinban.
Első színes katalógus nyomtatása (októberben).

 

1990

AVON megnyitja
magyarországi irodáját.

1914

Első nemzetközi iroda megnyitása: Montrealban
A gyártás 1915-ben kezdődik.

 

1991

Az AVON a kozmetikai vállalatok közül
elsőként alkalmazza az AHA technológiát a bőrfeszesítő krémek előállítása során.

1920

Első alkalommal haladja meg
az értékesítés az 1 millió dollárt.

 

1993

Az AVON az Egyesült Államokban
elindítja első mellrák ellenes programját, melynek keretében „remény szalagja” termékek értékesítésével gyűjtöttek adományt. A programban több mint 500.000 amerikai tanácsadónő vett részt. Létrehozták az Elnöki Irodát, amely az integrált globális stratégiák kidolgozásával és a leányvállalatok közötti megfelelő erőforrás allokáció biztosításával foglalkozik.

1931

A vállalat 11 terméke
A vállalat 11 terméke részesült a Good Housekeeping magazin díjában, s kapta meg a magazin pecsétjét.

 

1996

Az Atlantai Olimpiai Játékok
hivatalos szponzora az AVON.

1939

A California Perfume Company-t
AVON-ra keresztelik át.

 

1998

Megrendezésre kerül
az első AVON mellrák ellenes gyaloglás rendezvény, adomány gyűjtés céljából.

1946

A folyamatosan növekvő vállalat
részvényeket bocsátott ki. Két év múlva már 1200 részvényese volt. Az észak-amerikai sikeres szereplés után megkezdte világhódító útját, először Közép- és Dél-Amerikában, Ausztráliában, majd Európában. Néhány évvel azután, hogy jegyezte részvényeit a New York-i Értéktozsdén, egyike lett a világ legkeresettebb részvényeinek.

 

1999

Az AVON a világon elsőként
nevez ki nőt ügyvezetői igazgatói posztra, Andrea Jung személyében.

1950

Első termékminta
gyártása (To a wild rose parfüm).

 

2004

Salma Hayek
az AVON szóvivője.

1953

Első televíziós reklámhirdetés.

 

2005

15 éves jelenlétét
ünnepli Magyarországon az AVON.

1964

Az AVON bejegyzésre kerül
a new york-i tőzsdén.

 

2006

Az amerikai Jillian Dempsey
az AVON nemzetközi sminkmestere lett.

1972

A termékeladások értéke
első alkalommal érte el az 1 milliárd dollárt.

 

2007

Christian Lacroix
az AVON-nal együttműködést kötött egy női és egy férfi illat megalkotására. Zsédenyi Adrienn (Zséda) énekesnő a magyarországi AVON háziasszonya lett. Reese Witherspoon az AVON globális nagykövete és néhány termékének reklámarca lesz.

1979

3 milliárd dolláros
forgalmat ért el és világszerte egymillió tanácsadónő forgalmazta termékeit.

 

2008

A magyarországi Avon
Kovács Katalin többszörös Európa-, világbajnok és olimpia bajnok kajakozónkat választotta a Solutions testápolási termékcsalád arcának. Patrick Dempsey, az itthon is kedvelt Grace Klinika Dr. Derek Shepherd-je a vállalat egyik új férfi illatának arca.

Az AVON filozófiája

Azzá a vállalattá válni, amely legjobban megérti, és kielégíti a nők termékekre, kiszolgálásra és önmegvalósításra való igényeit - világszerte.

Értékeink

 

Az Avon már régóta magáévá tett öt fő értéket: bizalom, tisztelet, hit, alázat és tisztesség, ami egyúttal a

feddhetetlenséget is jelenti. Avon munkavállalókként ezen értékek alapján élünk, és tudjuk, hogy ezáltal

  • támogatjuk egy olyan bizalommal és nyíltsággal jellemezhető környezet megteremtését, amely arra késztet, hogy mindig az igazat mondjuk;
  • a tiszteletet egymás iránt, valamint képviselőink, vásárlóink, érdekelt feleink és a jogszabályokat érvényre juttató köztisztviselők iránt;
  • a hitet saját magunkban és egymásban, hogy értékeinkkel összhangban folytassuk küldetésünket;
  • az alázatot, hogy teljesítményünk magáért beszéljen, és beismerjük hibáinkat;
  • és a tisztességet minden helyzetben, bármiféle nyomás és kísértés esetén, bárhol is legyünk, bármik legyenek a lehetséges következmények.

Az Avon több mint 125 éve elkötelezett ezen 5 fő érték mellett. Kihangsúlyozzuk munkavállalóinknak a tisztesség, a tiszteleten és kedvességen alapuló minőségi kapcsolatok, az etikus környezet megteremtésére vonatkozó egyéni felelősség és a jogszabályoknak való megfelelés fontosságát.

Az Avon Magatartási Kódexe értékes iránymutatásul szolgál a magatartásunkat szabályozó jogszabályok és irányelvek tekintetében, valamint azon eljárások tekintetében, amelyek rendelkezésünkre állnak a kérdések feltevése, az etikai aggályok felvetése és a lehetséges jogsértések bejelentése céljából.

Büszkék vagyunk rá, hogy az Avon társadalmi felelősségvállalással működő vállalkozás, amely elvárja a jogszabályok szigorú betartását, továbbá támogatja a tisztesség és etikus viselkedés kultúráját. Tudatában vagyunk annak, hogy a jogszerű és etikus viselkedés melletti szilárd elkötelezettségünk elengedhetetlen hírnevünk, fennmaradásunk és sikerünk érdekében.

A Globális Etikai és Megfelelőségi Programunk egy átfogó program, amely a folyamatos fejlesztésen alapul. A magas színvonalú sztenderdeket létrehozzuk, példát mutatunk és alkamazzuk.

Létrehozás

Szabályokat és iránymutatásokat alkotunk Munkavállalóink számára, melyek értékeinken alapulnak és a lehető legegyszerűbben, legátláthatóbban kommunikáljuk őket feléjük.

Példamutatás

Etikus vezetői magatartás tanúsítunk a Munkavállalók irányába történő kommunikáción és tréningeken keresztül, világos teljesítménycélokat tűzve, ki melyek vállalati kultúránknak megfelelnek.

Alkalmazás

Követjük a szabályzatokat, az etikai aggodalmakat bejelentjük, annak érdekében, hogy azokat kivizsgálhassuk és amennyiben szabályszegés történt, a szükséges intézkedéseket megtehessük.

És amikor úgy tűnik, hogy mindent megtettünk, akkor előről kezdjük annak érdekében, hogy javítsuk a folyamatainkat, befogadjuk és alkamazzuk őket a magas minőségi szabványainknak megfelelően.

Az Avon jövőképe

Az Avon Magyarországot új magaslatokba emelve a tehetséggondozás, az üzleti megoldások és a követendő legjobb példák középpontjává tesszük a fenntartható és nyereséges növekedés érdekében.

{{UI.LoadingMessage}}
[View|Representative_Attach_Not_Available]